ایده بازار تخصصی بهداشت و ایمنی کار دوازدهمین همایش بهداشت حرفه‌ای

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۱۱:۱۰

نوشته شده توسط احسان احسان در شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ساعت ۱۱:۱۰

اولین گام برای حل یک مشکل یا برطرف نمودن یک نیاز ایده پردازی می باشد. به‌عبارت دیگر ایده، ساده‌ترین راه‌حلی است که آدمی برای حل یک مسأله یا نیاز، به آن فکر می‌کند. در یک تعریف ساده، هرآنچه برای حل یک مسئله، به ذهن می‌رسد را ایده می‌گویند، صرف نظر از این‌که به چه میزان عملی، کاربردی و یا منطقی باشد. انگاره، فکر یا پیشنهاد جدید و با ارزشی است که هنوز تبدیل به محصول و یا کسب و کار نشده است.

ایده‌بازار رویدادی است که به انسان های خلاق و طراح  این مجال را می دهد که ایده های خود را در معرض دید شرکت‌ها، سازمان ها، صنایع و سرمایه گذاران قرار دهند. بنابراین شرکت در رویداد ایده‌بازار برای طراحان و ایده‌پردازان علاوه بر اینکه می‌تواند باعث شناسایی و شناساندن فرصت‌های شغلی و ارتباطی بسیار مفید باشد، می‌تواند در صورت برتری ایده‌ها نیز به فرصتی اقتصادی تبدیل شود که در وهله اول به صورت دریافت جایزه و کمک هزینه تولید باشد و در ادامه جذب سرمایه از سوی تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران را به دنبال داشته باشد.

ایده‌‌بازار زیست‌بومی دانش‌بنیان است که با نگرشی نوآورانه و خلاقانه و مطالعه به‌روزترین و کارآمدترین روش‌های توسعه‌ کارآفرینی و افزایش ثروت ملی و سرمایه‌های اجتماعی سعی در ارائه و اجرای روش‌های بومی شده موثر در کشور دارد.

در همین راستا ایده بازار تخصصی بهدشت و ایمنی کار در نظر دارد در محورهای مرتبط با بهداشت و ایمنی کار ایده‌های پیشنهادی دانشجویان، اساتید، کارشناسان و سایر شرکت کنندگان را جمع آوری نموده و پس از داوری و انتخاب ایده های منتخب با بهره گیری از مشاوره افراد متخصص، ایده‌ها تکمیل گردیده و در قالب رویداد ایده بازار در معرض دید سرمایه گذاران، شتاب دهنده‌ها و شرکت و صنایع متقاضی قرار گیرد. 

article+planning 

 


 

راهنمای نویسندگان برای نگارش و ارسال طرح ایده‌ها (Guide For Authors)

  • طرح ایده‌ها باید بر اساس و منطبق با محورهای ایده بازار بوده و مباحث مربوط به مالکیت معنوی در طرح ایده‌ها رعایت شده باشد.
  • لطفا به تمامی سوالات مندرج در فرم ایده بازار بطور کامل پاسخ بدهید و بدیهی است که فرم‌های ناقص وارد مرحله داوری نخواهند شد.
  • فرم‌های تکمیل شده ایده‌ها را صرفا از طریق سامانه همایش به آدرس https://congressapp.ir/ohs2022/ از بخش پنل کاربری صفحه آپلود فایل ارسال نمائید.
  • ضروری‌ست طرح ایده‌های ارسالی با استفاده از نرم‌افزار Word، نسخه 2010 و بالاتر آماده شود. 
  • پاسخ هریک از سوالات مندرج در فرم ایده بازار را بطور خلاصه و حداکثر در 200 کلمه ارائه فرمائید. 
  • وضعیت پذيرش و ادامه مراحل پردازش ایده‌ها بعد از اتمام فرآیند داوری، به اطلاع پیشنهاد دهندگان خواهد رسيد.

 


 

روش ارسال

برای شرکت در رویداد ایده بازار لطفا فرم اولیه دریافت ایده ها را از زیر دانلود و پس از تکمیل، از طریق بخش آپلود فایل در پنل کاربری خود برای دبیرخانه ارسال فرمایید.

فرم اولیه دریافت ایده های مربوط به رویداد ایده بازار همایش بهداشت حرفه ای 

صفحه آپلود فایل

جشنواره ها

دیدگاه ها (0)

تاکنون دیدگاهی منتشر نشده است. شما اولین نفر باشید!

ارسال یک دیدگاه

ارسال دیدگاه توسط مدیریت بسته شده است.