دکتر محمد مهدی مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در آیین افتتاحیه :مسئله محور‌نمودن تحقیقات و مطالبه‌گری در حوزه سلامت در دستور کار است

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۰:۰۲

نوشته شده توسط مریم شهبازی مریم شهبازی در چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ساعت ۱۰:۰۲

دکتر محمدمهدی مجذوبی در افتتاحیه دوازدهمین همایش سراسری بهداشت و ایمنی کار اظهار کرد:  دانشگاه علوم پزشکی همدان دارای چند وجه کاری شامل حوزه بهداشت، درمان و غذا و درمان و خدمات سلامت در جامعه و حوزه آموزش و تحقیقات و پژوهش است و باید در حوزه سلامت محیط کار مطالبه‌گر باشد.

وی افزود: دانشگاه باید در حوزه تولید محصول فعالیت کرده و تحقیقات را مسئله‌محور نموده و با رویکرد جدید برای تولید محصولات دانش‌بنیان تلاش کند و در این راستا تفاهم‌نامه‌های ملی بین مراکز تحقیقات و وزارت متبوع منعقد شده است.

رییس دانشگاه از پیگیری مشکلات ناشی از سلیس کوبی‌های ازندریان و بیماری سیلیکوزیز ناشی از آن خبر داد و گفت: بیماری سیلیکوزیز از معضلات جدی استان است و این موضوع به عنوان یکی از مسائل محیط کار در جلسات استانی پیگری می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی پارک علم و فناوری از ۹ ماه گذشته پیگیری شده، اظهار کرد: در شورای گسترش برای راه‌اندازی و تصویب نهایی پارک علم و فناوری، تصمیم‌گیری می‌شود و بستر خوبی برای اساتید، کارشناسان و محققان استان فراهم می‌شود.

دکتر مجذوبی با یادآوری قدمهای جدی دانشگاه در حوزه تولید محصول، از شرکت کنندگان و دست‌اندرکاران برگزاری همایش قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که همایش سراسری بهداشت و ایمنی کار طبق اهداف از پی تعیین شده موفقیت‌های لازم را کسب کند.

 

اخبار

دیدگاه ها (0)

تاکنون دیدگاهی منتشر نشده است. شما اولین نفر باشید!

ارسال یک دیدگاه

ارسال دیدگاه توسط مدیریت بسته شده است.